dijous, 12 de març del 2009

Montserrat Roig

2.1. Llegiu aquestes opinions de Montserrat Roig aplegades per la premsa (diari Avui, 11 de novembre de 1991) amb motiu de la seva mort. Després, feu les activitats que proposem.

a) Feu grups de tres i decidiu quin d’aquests fragments us sembla més interessant. Heu d’argumentar la vostra opinió davant dels altres grups. Després del debat elaboreu unes conclusions per escrit

Text 3 Vaig començar a ser escriptora perquè necessitava narrar històries i perquè sempre m’ha agradat que la gent me n’expliqui.(Agost 1991)

Aquest fragment, ens explica d'alguna manera coses que ja suposavem, per que si Montsserrat Roig era periodista, l'hi tindria que agradar que li expliquesin histories, ja que el seu treball consisteix bàsicament en això.Ella es veu a si mateixa una persona a la que li agrada explicar històries, necesitava explicar-les i també li agradava que li expliquessin.


b)Imitant l’estil de Roig, escriviu un text breu per explicar com us veieu a vosaltres mateixos.

Imitant l'estil de Roig, he de dir que com ella, però en altre àmbit, jo vaig començar a estudiar per que sabia que en un futur seria beneficiós per a mi, també perquè m'agrada aprendre coses noves i superar-me dia a dia.