dimecres, 18 de març del 2009

Visita a la Universitat de Barcelona

El dia 17 de març, la nostra classe va fer un viatge a la Universitat de Filologia de Barcelona.

Vam entrar a una classe, suposadament era sobre Vicent Andrés Estelles, però l'explicació sobre aquest home va ser més que breu. El professor estava més centrat en ensenyar els seus coneixements que en fer una explicació coherent. A més estava impacient per fer acudits sense cap tipus de gràcia. Res més a comentar sobre la classe ja que no em vaig assabentar ni de la meitat de les poques coses que explicava, per culpa de dues simpàtiques professores que només sabien que fer-nos callar quan elles provocaven el doble de soroll que nosaltres.

Un altre aspecte que em va cridar l’atenció va ser la manera de vestir que tenia la gent que pertanyia a la Universitat, ja que portaven complements totalment innecessaris, com per exemple un home que portava un barret de l’oest, o uns nois que tenien com deu o onze forats a la cara i que desprenien un olor similar al d'una destil·leria, res més a comentar sobre la roba perquè al veure això s’hem van dilatar les pupil·les i no vaig poder veure res més.

Tot i això la visita em va semblar agradable ja que m’ho vaig passar molt be en companyia dels meus companys.

2 comentaris:

Jonathan Gallego ha dit...

_DaIIas_ noob fuck turk, ananý sikerým

Jonathan Gallego ha dit...

noob noob noob noob noob noob

[__HeaDShoT__] killed Demon Shaitan from Mt Roc